středa 7. prosince 2011

Tam, kde se pije moře a pojídá slunce.

Dočetla jsem Lullaby, je mou hlubokou inspirací.

punčocháče co mají své ale
hrála sem si
kostnatá ruka, která není vůbec hezká, vůbec

čmárala sem, tfujtajbl

Jinak byl dnešek celkem fajn. Ve tmě, s Lullaby a dalšíma knížkama. Jenom lampička mi svítila. Přemejšlela jsem díky Lucy nad lidským bytím, realitou a nerealitou. Snila jsem o svym budoucim krásnym bytě a pila čaj. Hodně čaje. Dostala jsem dvě jedničky z angličtiny za zkoušení a rýmy. Chtěla jsem napsat dopis, ale nevěděla jsem komu. Dopisy píšu ráda, a ještě radši je dostávám. Brzo mi příjde dopis od Maliny, už se těším. Přecpala jsem se perníčkama a různejma zdobícíma věcma na ně. Umírala jsem na tělocviku, hráli jsme lakros. Ve škole není nikdo jako já, s nikým si nemůžu povídat o tom o čem bych chtěla. Vadí mi to, ale co se dá dělat. Všichni se nade mnou díví. Už se těším do vlaku, do Vídně. Zejtra si beru punčocháče co mají své ale a budu se mít určitě líp než dneska. Neztrácim naději, taky jí neztrácejte. A taky teď poslouchám Patricka Wolfa a moc se mi to líbí.

11 komentářů:

  1. aw :) Strašně ráda a strašně často přemejšlim o svym bytě, mám tolik možností a představ že se to ani nedá dohnat slovy! A čaj piju taky strašně ráda, strašně. Pro Lullaby půjdu hned zítra! Měj se líp a líp :) Teď by mohlo být spokojený období. Punčochy mající ale jsou parádní, woho

    OdpovědětVymazat
  2. je toho tolik,co bych k tomu chtěla dodat,ale čas mě tísní,tak jen ve zkratce-cítím seve škole uplně stejně,taky miluju psaní dopisů a čekám zrovna na jeden,potom,že ti závidím jedničky z angličtiny a přeju ti je a taky,že máš úžasnou ruku,punčochy sou super,já je nosit nemůžu-máma říká,že mi v nich bude zima a ke kresbě: já neumím kreslit,neumím být ani originální,ty ano,v mých očích určitě:)

    a taky moc děkuju,to je stejně jen tím foťákem-škoda,že ho musím brát natajno.chci svůj!
    :) a jo,asi poeho,já neumim skloňovat.určitě se podívej,škoda,že ten friedemann není na internetu(ale čtení na netu stejně nemám ráda). a k vánocům si ho přát nemůžu protože si přeju asi 20 knih.

    OdpovědětVymazat
  3. :D :)
    ano,všechno zevšední,bojím se toho dne.asi to nebude den,to nikdo tak nepozná:D.jo,je to blbý.asi mi nebudeš věřit,ale já do knihovny nechodím,jsem z vesnice a ve městě mám školu,ale nevímproč,furt nevím do které knihovny a navíc,stačí mi moje knihy,mamčiny knidy(těch je sakra moc) a občas od kamarádek. ale musím si dát jako předsevzetí do roku 2012 že budu chodit do knihovny. pianistickýý<3 teď se mi děsně líbí piano.vidělas film pianista? já si je i bojím vzít,protože mám k tomu takový divný kraťase.
    oj ty jedna rebelko!

    OdpovědětVymazat
  4. Miláčku, za chvilku by ti měl přijít a promiň je trošku pomačkanej, ale to je fuk.
    Lullaby , jak vidím je to asi dobrá knížka.. Asi si ji taky pučím nebo koupím, či co. Nechci pořád číst jen o lásce, o tom jak všechno krásně dopadne . Není to o lásce, že ne?
    Taky bych potřebovala si někam zalíst a číst. Čaje už mám za těch pár ní opravdu dost, budu doma až do pátku (to v tom dopisu nemáš :D).. Hrůza! Jsem strašně ráda, že se ti ve škole daří, jen tak dál. kéž bych to mohla říct o sobě, připadám si jak totální vymaštěnej idiot co nic neumí. Blíží se přijmačky na střední a já jsem čímdál větší hlupák, ale co nadělám no. Takže asi tak. Mám tě strašně ráda, abys věděla, drahá:* Těším se na tvůj dopis.

    OdpovědětVymazat
  5. To s tím, že ve škole není nikdo, kdo by mi porozuměl a chápal, to znám. Sice mám hodně kamarádů, ale ani jeden není ten, co by mi "vyhovoval". Chci někoho, s kým si budu povídat o čem chci já, ne o Montaně a Justinovi :D a kdy jedeš do Vídně? užij si to!

    OdpovědětVymazat
  6. jinak..lakros? co to kurva je? :D neni to takovej ten divnej sport s těma tyčkama které maj na konci tu šíťku? NECHTĚLA BYCH!

    OdpovědětVymazat
  7. No důvod na to jsem skoro vůbec neměla jde spíš o pocity, o to, že jsem myslela že když budu dělat něco jinýho než sedět na fb a myslet na něj, že mi to nějak pomůže .. a možná se to i daří, ale pak ho uvidím s ní a je to v pi.. :( jinej důvod to nemá. jinak vše ostatní máš v dopise!:*
    Ta budoucnost. proč se nechceš nikdy vdát? A můžu se ještě zeptat o čem je ta knížka Lullaby? :))

    OdpovědětVymazat
  8. To je dobře, že není o lásce.. podívám se jestli ji u nás v knihovně mají :). Děkuju moc :D.
    No, možná že i to máš pravdu, ale když se třeba hodně zamiluješ a budeš vědět, že on tebe taky .. a budeš chtít zažít ten pocit jaký to je mít jiný přijmení, jaký to je jít v těch nejkrásnějších svatebních šatech za ním a říkat si, jak se těšíš na společnej život s ním :)).

    OdpovědětVymazat
  9. Já taky nechci bílý :D chci netradiční, který nikdo neměl :D tmavě fialový, zelený :DD uááá, to by bylo :D. tak uvidíš, co bude pak .. já jen doufám, že si budem aspoň pořád psát i když budem dospělý a tak :D ne, to už se vlastně uvidíme :DD. stejně půjdu asi na vysikou do prahy a bude! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ani nevíš, jak moc se na ten den těším! Awwwww.<333

    OdpovědětVymazat