úterý 6. prosince 2011

Malý pan

Friedemann.
skvělá to kniha! sice má jen 69 stran, ale.. něco se ve mě pohnulo když sem jí přečetla.
necejtila sem se mdle a bezbarvě. i když je to smutný čtení.
stejně bych nikdy nevolila utopení, kdybych chtěla spáchat sebevraždu
asi bych se zastřelila, nebo já nevim
byla jsem hodně moc dlouho v knihovně, bylo tam ticho a horko
četla sem si tam Prostitutku, ale moc mě nebavila, tak sem si jí nepujčila
nezeptala jsem se na žádnou knížku, kterou sem měla v plánu si pujčit
pujčila sem si uplně jiný, do vlaku
takový tenčí a tak. někde sem četla něco o Lullaby, a uviděla jsem jí tam, tak sem jí vzala taky
mám pruhovaný punčocháče ale.. má to své ale.
divná sestra a zubní hygienička v jednom mě děsí a kazí mi už tak děsný návštěvy u zubaře
není nad to trávit večer.. na zubařskym křesle. rozečetla jsem Lullaby a je to víc než skvělý!
hrozně mě baví psát, psát a psát. dokreslila sem čerta, teda, takovýho divnýho čerta
hlavy místo rukou, obě nohy - kopyta a vůbec celkově je divnej, propiskovej, ale mě se líbí, jmenuje se Bartoloměj. protože to jméno se mi k němu hodí!

letní, moravská, červánky nad vesničkou

zbavila jsem své kozačky divných kuliček

nekvalitní divná fotka, svítila na tu knížku lampička

a můj milý Ernest

4 komentáře:

  1. učení-škola-učení-škola-učení-škola
    tak ráda bych četla!já čtu nejraději 2-3h před spaním v posteli,ale mě se taky dobře učí jen večer..doufám,že ještě týden a už budu mít pokoj od písemek.achjo,jak mi ty knihy chybí :))

    OdpovědětVymazat
  2. já na čtení nemám vůbec čas, občas si něco přečtu třeba o prázdninách, o Vánocích, když nějakou knihu dostanu, ale to je tak všechno. a jak píšeš, také bych nespáchala sebevraždu utopením, ale já bych ji nespáchala vůbec, nejspíš..

    jojojo, bydlim v praze, já myslela, že to víš :) :D
    a dělám aerobic. :))

    OdpovědětVymazat
  3. jé,děkuju.to si myslím o tvém taky!
    myslíš,že se to někde dá stáhnout? podívám se!doporučuju nějaký povídky od a.e. poe ;)
    a k fotkám:nad naší vesnicí je taky často nádherná obloha. dobře,žes je zbavila kuliček,nemám ráda kozačky s kuličkama:D ernest je super.

    OdpovědětVymazat
  4. Teď taky hledám nový knížky! Vzpomněla jsem si na tanečnici Manon od autora malého prince. Bylo to krásný, nedosažitelný a přitom všudypřítomný. Hroch vypadá hrošivě..
    Jinak! Mě moc potěšil tvůj komentář :) díky ti, psaní mě strašně baví! Jsi milálá :)

    OdpovědětVymazat