pátek 9. prosince 2011

Lampa.

Lampy jsou krásný, takový.. světla naděje, když jdu večer domů.

třeba jako dnes   
znáte někdo dejvice? tohohle tam v zimě potkáte nejvíce

A dneska jsme s Adélou byly na Staromáku. V kfc na staroměstký maj moc pálivý stripsy a malý záchody.

nejde mi prostě otočit

ta fotka je přepálená, divná, lesklá ale pro mě má  neuvěřitelnou atmosféru
Dneska jsme jeli dlouho tramvají, bylo to fajn. Viděli jsme lodky, lodě a parníky který si jen tak pluli po Vltavě a spousty turistů. Taky jsme byly v antikvariátu a co nejdřív si tam musim jet koupit knížku, kterou jsem si tam rozečetla. Objevila jsem super obchod se super svetrama a košilema. Zejtra umřu protože musim vstávat v 5, jedem do tý Vídně. Cesta vlakem bude bezvadná, vim to, těšim se.. hrozně moc (na všechno až na to vstávání).
Ve škole na nás řval říďa, že jsme nejhorší třída, že se chováme jak hovada, a že nás má už plný zuby.. Fuck it, nenávidim ho. Měla sem pořád pocit že se tomu jeho projevu začnu smát.
Celej dnešek sem si myslela že už konečně sněží, ale vždycky mě zklamalo to, že to byl jen déšť. Vlastně celý den mrholilo. Bylo to fajn. Teď žvejkám tenisáky a přemejšlim o modrym písmu.

9 komentářů:

  1. Ty fotky jsou krásný, hlavně ta druhá, na tu jsem asi půl minuty koukala, jasně, že znám Dejvice :pp
    Miluju pálivý stripsy a nensáším malý záchody, já se tam potom nevejdu a točim se tam jak pes :DD to nesnáším! V PĚT?! to mám ještě těžkou půlnoc. jedeš tam s rodičema, nebo se školou? Hhahah, tohle znám, my jsme nejhorší třída chováním, ale nejlepší prospěchově, což nechápu. A to s tim smátim to mám stejně, vždycky mám co dělat, abych nevybuchla, stejně jako všichni ve třídě, kromě přednášejcího. Tenisáky schvaluju, miluju!

    OdpovědětVymazat
  2. Jo a děkuju za krásnou Šustýnu :D

    OdpovědětVymazat
  3. užíj si to v tý Vídni, Zer.
    opět máš užasný fotky. a v praze je užasnej stromek. další duvod proč se tam chci přestěhovat!:D

    OdpovědětVymazat
  4. vííídeň, jak já bych tam jela! tak si to tam užij moc!

    OdpovědětVymazat
  5. ah, krásný článek.
    stejskalo se mi po tobě. jsi úplně jiná.. a já tě našla.
    budu zpátky, pokud bude pro koho psát.

    OdpovědětVymazat
  6. ololo. si lepší. nebo- vyspělejší.
    já.. já fakt nevim. můžu přidat pár fotek, a můžu zase něco napsat. ale znáš můj styl. když už se snažim, sehnat tam lidi co to pořádně okomentujou a ochválí mě, a pak napsat další článek.. :D
    bože ty profily tady do komentářů mě vážně serou :D
    jsem taky moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  7. Máš nejlepší články zlato!♥ (a dopisy :D)
    Doufám, že sis to v té Vídni užila :)).
    Já to mám zas tak, když na náš začne řvat naše třídní. Ten její divnej hlas se kterým si myslím, že by s ním řvát nikdy nešlo :DD. směju se skoro vždycky. Zadržuju to tak nějak dobře pak kouknu na kámošku vedle a jsem v prdeli :DDDDD.

    OdpovědětVymazat
  8. musíš se mi přece pochlubit! a fotky ukazat, to je jasný!:D:D
    je zlej, a hrozně moc. a typocity, nepřála bych to nikomu, no ty jehovistce možnájo:D

    OdpovědětVymazat