pátek 16. prosince 2011

nějak nevim

mám špatnou předtuchu..
ztrácí to tady atmosféru, už mi tady není tak příjemně
asi mě něco jen popadlo?!
nevim, ale zůstanu tady, zatím, ano.. i když, atmosféra je důležitá, a tady vyprchává
(uvidim po vánocích)


jinak se mám vlastně celkem dobře.. celkem. dejte mi někdo tip na dobrej film, prosím! už jsem všechny prej dobrý filmy zapoměla. vim že dneska dokoukám šéfové na zabití (:D) a pak si chci pustit leona. i když už sem ho viděla. je to nejlepší film, asi, asi jo, pro mě určitě. dnešek byl divnej. šla sem v dešti a větru domů (to se mi nelíbilo) v tom samim venčila psa, což bylo ještě horší. pak sem šla před školu, vyzvednout kamarádky, v tramvaji se k nám přifařil Kryštof a jeli jsme do kfc, jak neobvyklé. vlastně se mi to vůbec nelíbilo, vůbec. byla jsem ráda, když jsem vyšlapala ty 4 patra a zapadla domů. slastnej pocit. pak sem tak trochu duchem nepřítomná dělala matiku a uvědomila si, že je pátek. sice mi víkend kazí to.. že budu zase s rodinkou, což mě nějak přestává bavit furt.. ale když má tatin volno, po dlouhý době takhle párkrát zasebou tak si to 'musíme užít', chacha.
sem nechutně neohebná, zkrácená, už se skoro ani nedotknu prstama země když se předkloním. děsí mě to. když se protahuju, šíleně to bolí.. děsně sem zakrněla. kde jsou ty časy kdy jsem tančila jak divá a uměla v klidu vyšvihnout provaz/placku.. nic mi nedělalo problém. sem líná. ale tedka nemůžu znova začít. od ledna do dubna musim chodit na nějaký učení navíc. chtěla sem tolik věcí.. zase začít tančit, zkusit klavír. všechno musim nechat až na příští rok.. od září. příjde mi to strašně daleko, ale vlastně je to blízko. příjde mi že tenhle rok všechno hrozně moc rychle utíká, i to že za tejden sou vánoce je zvláštní.. nic si nemůžu.. jakoby vychutnat. achjo.


to co drží v ruce měl bejt hrníček, ale vypadá to spíš jako kabelka
ty ruce měly bejt uplně uplně jinak, ale byla to jenom zkouška, náčrt

5 komentářů:

  1. já někoho zaujala,týbrďo. děkuju moc.
    batavia je nejlepší obchůdek:)
    tybrďo,v papírnictví.nakoupim tam zásoby až do léta,myslíš,že je budou mít v každým? máta byla skvělá.
    zůstaň tu!!!
    dobrej film je rozhodně Submarine:) taky se my vždycky nechce s mým miláčkem pejskem ven,když je zima:/ přesně,musím začit cvičit nebo něco dělat-ječště před rokem šnůra atak,teď nic. hrníčko kabelka a zadek,jestli to zadek je,je žúžo. ty jejich drdůlky,tutu.

    OdpovědětVymazat
  2. zůstan tu. ikdyz je vlastně jedno kde budeš, hlavně mi řekni když přejdeš:D
    ne jehovistka ne:D ikdyž je to velka .. :D ale kolem uplně jiny holky (takova proste staršně moc 'chytroučka' holka:D)
    s danem. proste včera se ke mě choval opět uplně hezky. ale ja to vzdávam, nemam na to -.- nemám se rada (hlavně kvuli toho, že se zamiluju do uplně debilniho kluka, kterej mě nechce)

    OdpovědětVymazat
  3. ta prdel :D:D:D:D

    na submarine nečum. čum na něco po čem se nebudeš cejtit divně. takže nějakou rozprsklou krásu. imaginárium doktora parnasse (:D )

    OdpovědětVymazat
  4. jo, prostě jak malý dětičky na písečku:D:D
    no nejspíš na 5 lidi:D ale ještě se uvidí:D

    OdpovědětVymazat
  5. joo, tenhle tžden byl děsně blbej, ale děsně dobrej :D a to s tim tancováním, znám to s těma šlachama zkrácenejma, nejhorší věc, ale včera jsem zase konečně hezky dosedla do rozštěpu. a určitě zase někam začni chodit, já se vždycky na tréninku odreáguju od školy a je tam děsná sranda a na vše zapomenu. všechno se musí zkusit, zkus i klavír :D

    btw, jo šilhavej.. já jsem nepoučitelná, ale já nemůžu.. :D

    OdpovědětVymazat