sobota 17. prosince 2011

sfity

teď už je to tady hezčí
mě se to teda líbí víc, mám radši tmavý věci, hlavně co se týče atmošky
nejradši bych to tady zařídila jako čajku, ale to nejde, asi, chechhh
už za tejden sou vánoce, těšim se
vlastně je to u nás o žraní a neuvěřitelný euforii
miluju tu atmošku, kofolu/cukroví
a taky prostě ty dárky, ale tak, já nevim, mě to přirostlo k srdci, ty fešný balíčky ve kterejch sou čupr věci
stromeček a tma, jenom světýlkaaaa
a sere mě! že není sníh, u nás prostě ne
někde na horách sněží a řáděj tam orkány nebo co
a tady prostě ani vločka nespadne?! to je fakt.. na hovno, tohlencto
v pondělí jdem na english divadlo, netěšim se, nuda, trapas, brrrr
jak si dycky myslej ty herci, že s nima budem spolupracovat a odpovídat a tak (nasrat)
aspoň že se nebudem učit.. vlastně jen v úterý a ve středu
ve čtvrtek máme nějakou podělanou besídku či co a v pátek už nejdem do školy, konečně
mám pocit že mě něco žere zevnitř ale nevim komu a jak to říct
sem zděšená a nevim co se sebou, jdu si udělat kakao a doufat že si nespálim jazyk
a večer sem možná dám fota, nějaký

ty fota:





nekvalit, plísňová hvězdička, haha


křupe mi v kostech

bílý mušky mě žerou zevnitř
tohle se mi moc líbí, nevim proč.. to nejlepší nakonec?!

9 komentářů:

  1. hhihihi tak to se těšim na večír

    OdpovědětVymazat
  2. u nás taky ještě není sníh! taky miluju ty fešný balíčky a ty supr čupr věci v nich. kdyby v jednom byl fotak:D:D ale to asi neno:D ale za rok jsou taky vanoce a ještě narozeniny:D:D

    OdpovědětVymazat
  3. super změna vzhledu blogu! :)
    já chci taky sníh, všude sněží a u nás prší, fuj. a na vánoce se netěšim, ale na cukroví joo. + to divadlo, byli jsme tam se školou a celou dobu jsme byli na mobilu na fb, je to jak pro prvňáky..

    OdpovědětVymazat
  4. jo a nesněží u nás, je to fotka z prosince 2010 - takže před rokem focená.

    OdpovědětVymazat
  5. ha, kdybych fakticky byla muž, tak bych se tady nad nějakym sněhem vůbec nerozněžňovala a nevystřihovala bych si papírový vločky :D jsem rád/a, když můžu číst bílý na černym.

    OdpovědětVymazat
  6. u nás ve středních čechách taky hlásí jen bahno. škoda, že už nebydlim v liberci, a škoda, že se mi ty sex changes nedaří. alespoň že tvoje ruce jsou bílý jako sníh.

    OdpovědětVymazat
  7. napiš do googlu "let it snow" a zmáčkni enter :D

    OdpovědětVymazat
  8. je to tu hezkýýý
    u nás taky nesněží, ale sníh tu je .D každopádně ještě svítí sluníčko, takže nádhera. doufám, že ještě nasněží /i u vás.) no a poslední fotka je psychoo!

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se můžeš svěřit se vším!<333 vždyť víš!.
    U nás sněžilo včera, takovej závěj, ale pak přestalo a trocha se rozpustila a teď je tu to trošičku bílý no :D. chci jarooo!♥

    OdpovědětVymazat