neděle 27. listopadu 2011

nemáme jablka

czech press photo, bylo dobrý, ale já, prvotřídní vypatlanec jsem si nevzala foťák
takže se s vámi o mé z výstavy dojmy prostřednictívm fotek podělit nemůžu
jinak to ale bylo super, zajímavý fotky, inspirace a tak všechno, bavilo mě to o to víc mi vadí že to nemám zdokumentovaný
tenhle víkend byl divnej, vstávala jsem nezvykle brzo (teda na mě) a život mi neuvěřitelně zkomplikovala rýma
nenávidim rýmu a chci aby vypadla z mího nosu, protože moci dejchat je docela.. příjemný, ale to je vedlejší
všude jsou vánoce (až na vodafone, ten má velikonoce) na staromáku už je stromek, vánoční trhy, atmosféra
nevadí mi to, mám vánoce ráda. hlavně kvůli tý atmosféře, prostě.. se mi to líbí
líbí se mi trdelníky, horká čokoláda, sníh, a světýlka
bylo mi dneska krutě špatně z kuskusu a řekla sem si že zrovna tohohle jídla už se nedotknu
nemáme jablka, což už vlastně víte z titulku, ale mě to fakt deprimuje a frustruje
sem na jabkách závislá, potom následuje ananasovej kompot, kterej samozřejmě taky nemáme
jsou to prkotiny, ale pro mě důležitý! (:D)






jou to bych tam chtěla fakt mít

4 komentáře:

  1. ty tvoje fotky! ikdyž nemáš zrcadlovku, kterou chci též, máš ty fotky dokonalí!:)

    OdpovědětVymazat
  2. když jsem poprvé viděla tu stupidní reklamu od vodafonu, tak jsem se cítila jak kdyby s mým mozkem někdo začal hrát rugby. ah.

    OdpovědětVymazat
  3. Trdelníky! Ahhh.. tohle prostě musím komentovat.

    OdpovědětVymazat