čtvrtek 24. listopadu 2011

čokoláda
dopisování slohovky
ledovej čaj
zima
teplá mikina
topení 
čtení
psaní
přemejšlení nad zejtřkem
endorfiny nikde 
ještě není ani pět a už je tma
čtvrteční podvečer



zdál se mi divnej sen
bála sem se chodit bosa, protože všude bylo mokro
bála sem se že mě mamka uvidí jak v zimě chodim po venku jenom v mikině
všechno se odehrávalo v naší škole ale byl večer
bylo to divný
pršelo
byla tam se mnou denisa, asi i někdo jinej ale to si nepamatuju
vim že sem pak asi s mamkou odjížděla autem na druhou stranu než bydlim
a pak už si nic nepamatuju

3 komentáře:

  1. Mám chuť na čokoládový sušenky.

    OdpovědětVymazat
  2. mě se dnes zdál sen že jsem zakopla a spadla do sítě a za boha jsem se z ní nemohla dostat

    OdpovědětVymazat
  3. tendle článek mi připadá takovej, nevim podzimní.
    protože pozdní podzim, takovej ten těsně než nasněžá je.. bezbarvej.
    ale i tak má svý kouzlo))

    OdpovědětVymazat