sobota 3. prosince 2011

nudná sobota. ráno velká snídaně, rodiče nakupovali na trzích. pak nějaký prozkoumávání všeho možnýho na harfě a dostanu novej noťas, juhů! pak míchaný vajíčka se slaninou, domov, teplý ponožky, sezení u piána (neumim hrát, ale piáno doma máme, od ledna budu zas chodit prej) a čaj lipton. a dneska o půlnoci výměna názorů s dimotem. nemám ho ráda, vadí mi. aspoň že je v pondělí mikulášskej den a večer počítám s kevem adamem a hlavně denisou na kulatym. doufám že potkáme hodně čertů s hodně plnejma pytlema dětí. nemám ráda anděli, moc zlatý, moc bílý, moc umělý. naleznutí spousty starých penězů v keramickym džbánu a taky korálkový ještěrky ze třetí třídy kterou jsem ve vedru s nechutí vyráběla.

už byla tma a tak sem neviděla nic
můj čupr zelenej ptáček 
adidas kalhoty a zelená bezva mikina

11 komentářů:

  1. podle tvýho popisu musela vypadat nějak takhle ne? :D http://d1535dk28ea235.cloudfront.net/preset_65/weird-makeup-02-200x200.jpg

    jinak pěkný korálky :)
    a děti nejsou zas tak špatný, jen se jim musíš dostat na kloub ;)

    OdpovědětVymazat
  2. no je fakt, že s dětma ve věku, kdy se na všechno ptaj jsem se moc nesetkávám,takže to nemůžu posoudit, ale můj bratránek, kterýmu jsou cca 2,5 tak je úplně nejhustější :D

    OdpovědětVymazat
  3. klavír se mi teď děsně začal líbit.(ale mám kytaru,na kterou mi nejde hrát).
    máš fajn sobotu.

    OdpovědětVymazat
  4. no vidiš ;) tak to s tou tvou antidětičkovskou nemocí nebude tak strašný, asi jde opravdu o to, ty děti nejdřív poznat

    OdpovědětVymazat
  5. zajímavé a zajímavé.
    dobré fotky
    (P.S.: Tady Fox atd. konečně na bloggeru)

    OdpovědětVymazat
  6. Vždycky jsem chtěla umět hrát na piano.

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju zvuk piana a korálky.
    Ten ptáček je fakt čupr.

    OdpovědětVymazat
  8. tak jsem se vratiila:D:D potřebuju se vypsat a nevydžím bez přidavani článku:D:D
    jinak máš krásný fotky:)!:D

    OdpovědětVymazat
  9. jono, ja s tebou taky:) a celkem mě štve, že bydlíme tak daleko!

    přesně, neví co chce. ve škole prostě vždycky narazíme na tu mou situaci (třeba v oněginovii:D:D tatjana a jeji city k evženovi:D) a ja se pak citim divně:D

    OdpovědětVymazat
  10. jůů,se máš,bys měla zadarmo poštovný:D
    jsem ráda,že někdo z takovýhodle super blogu není proti křížkám! a kde vidíš zrzavý vlasy-myslíš ve starších článcích?
    a já je nemám od přírody,i když neznám nikoho,kdo by si to nemyslel.je to ale blbý,škoda že nejsem přírodní.nejraděj bych byla ale modrovláska

    OdpovědětVymazat
  11. ou božéé,ta první a druhá fotka není ode mě,to je z weheartit,oj,nedorozumění:D
    a juchůůůů!

    OdpovědětVymazat