středa 21. prosince 2011

!!!

včerejšek byl o ničem, dnešek už byl nějak tak.. trochu lepší
zejtra naposled do školy! a pak už jen krásný volno
fakt mě zajímá jestli za rok opravdu zkončí svět nebo ne :D
nějak tomu moc nevěřim, ale může se stát všechno
dárky už sem zabalila, vypadá to tak jak to vypadá, protože.. neumim balit
asi mám vždycky když mám něco takovýho dělat místo rukou kopyta nebo co
na vyrábění čehokoliv sem nikdy nebyla šikovná a asi nikdy nebudu
ze školy sem šla v dešti ani mi to nějak moc nevadilo
v pátek už budem zdobit stromek, a to mě baví, takový atmosférický to je
neuvěřitelně hnusnej pocit mám z toho že nesněží, nebudou bílý vánoce (asi.. ale pochybuju že nasněží) a to je fakt na nic
příjdu si děsně neobohacená o zážitky tenhle tejden
v pondělí čajka, včera s dendou.. ale nějak takový.. ničim výrazný
zejtra bude beseda, ve škole, nějak mě to nežere, ani nebere.. je mi to jedno, jdu tam, do dvanácti to přežiju
pak možná pujdu ven s eliškou, ale pochybuju

můj tumblr


jenom rozdrásaně
kofolo
moc stříbřitý to je
klepala se mi ruka, aneb můj skvělej balící pejpr

6 komentářů:

  1. My máme volno už i dneska.
    No, bylo by zajímavé, kdyby opravdu skončil, ale konce světa bychom se tak jako tak nedožili :D.
    Milé fotky.
    A hlavně hrozně milý balící papír!

    Omlouvám se, že jsem se tak dlouho neozvala, ale počítač by v opravě, protože mi jaksi tak nějak celý odešel :).

    OdpovědětVymazat
  2. svět skončí. očividně podle.. všeho. a v nejlepším skončí ta éra hnusnejch protivnejch lidí na ulici a všichni se budou mít rádi a ahahahah znáš to
    mluví o tom furt i albert černej
    ale ten řiká že se nic nestane
    mam na blogu článek.

    OdpovědětVymazat
  3. u nás nasněžilo. se zabalováním nejsi sama.
    konec světa nebude,ale přeju si ho.
    cože,albert zlatíčko něco říká? kdekde?když kliknu na profil na bloggeru le petite nevidím ten blog:(

    OdpovědětVymazat
  4. nejlepšíííí!))
    taky mě štve, že jsem tě neviděla, tak snad někdy jindy. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Hele, jestli bude konec světa.. tak ani plakat nebudu. :D

    OdpovědětVymazat
  6. ano ano,mých:D děkuju:) Krásný Vánoce.

    OdpovědětVymazat