neděle 20. listopadu 2011

prasknout

jaký to asi je? prasknout puknout 
jako když praskne žilka v oku 
nebolí to ale vidíte to
tim okem
to je divný 
jedu nakupovat dárky, takhle brzo, nebaví mě to totiž
zase s adélou a mám málo peněz
jedem do obchodu kde je spoustu svíček, hrníčku a dalších kýčů
a všechno je klišé 
ještě jsem nepřišla na můj momentální leitmotiv 
ale určitě vim že tam figuruje červená
moje nejoblíbenější barva
a pak šedá a bílá
červená a bílá jsou trochu klišé nebo ne? ale mě to je jedno
trojuhleníky tlustý peřiny a toužim po blond vlasech
ale to mě hned přejde protože hnědý černý zrzavý a červený (hlavně) jsou mnohem hezčí
tlustý pruhovaný ponožky a zimní praha
haha, začíná se mi tu rýsovat hlavní myšlenka, no ne



1 komentář:

  1. tyjo, znam lidi co maj už dárky nakoupený, já jim tajně závidim, protože na dárky nemám prachy, tak musím něco vymyslet a vyrobit .. huh asi to bude na poslední chvíli, nu což .)

    OdpovědětVymazat