čtvrtek 29. prosince 2011

život je někdy divnej
píšu si s Makovym klukem a někdy mi je docela fajn
všechny plány (kromě jednoho) na tenhle tejden padly a je mi z toho trochu smutno
jsem hodně přecitlivělá, až moc možná

EDIT: kdyby vám psalo Ztracené ložisko, tak se nelekejte, sem to pořád já. A vlastně ani moc nerozumim proč mě napadlo zrovna tohle, ale je to prozatím tak. 

jeli jsme těsně za sebou (tohle focený mobilem)


a to je náš stromeček trošku jinak

7 komentářů:

  1. Makovým? jakto?
    je divnej.
    poslední fotka je zajímavá.

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě je život divnej pořád.
    A díkuji ti. Kdybych psala smajlíky, hnedka ti sem jednoho lupnu.

    OdpovědětVymazat
  3. Teď mi nějak cvaklo, kdo že jsi.. Z blogu enough, že?
    Nevím, jestli si pamatuješ, bývala jsem na chcipni-prosim..

    Vsadím se o poslední mléčnej zub, že takhle ten stromeček vypadá lépe!

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. ani nevíš jak děsně se mi nechce sem psát komentáře. mam chuť vyměnit svoje bačkory za tebe na blogu.

    OdpovědětVymazat
  6. Máš nádherný fotky lásko♥♥
    ty plány si uskutečníš jindy, nebuď smutná!♥:))

    OdpovědětVymazat
  7. oprava: život je VŽDYCKY divnej)

    OdpovědětVymazat